gzm2410 ben Kraft onyx markasını almıştım hiç memnun kalmadım. Pusetin içine 4 aydan sonra sığmadı montla. Diğerini takinca da sırt kısmı böyle çok geniş ve dik durduğu için çok rahatsız duruyodu sağa sola devriliyodu bebeğim içinde. Yani buna dikkat edin alırken sırt kısmı dik olmasın içine göçük gibi olsun. Ben 6.ayda falan baston araba aldım çok daha kullanışlı oldu. Arkadaşımda joie kabin boy vardı onun da sırt kısmı çok dik bebek içinde asla durmuyor devriliyor. İçine göçük gibi olursa çok daha rahat oluyor anlatabildim mi bilemiyorum 😄