2.sezeryan doğumum olacak inşallah az bir süre kaldı çantamı hazırda tutuyorum aldıklarımı yazayım eksik gördüklerinizi lütfen yazın bana unuttum gerçekten 4 sene sonra neyden ne kadar koyacağımı
Bebek için :
8 adet zıbın
4 adet tulum
1 adet peluş kışlık tulum
Mama+biberon+emzik
15 adet bez
Islak mendil
Ağız mendili
Hastane çıkışı
Eldiven+şapka
İnce ve kalın battaniye
Kendim için
2 atlet
5 iç çamaşırı
10 adet depend
Bir polar bir önü düğmeli pijama takımı
Havlu
Terlik
Çorap 2 adet kalın
Yelek
Kızlar göğüs pompasına asla dayanamıyorum acısına ondan koymadım kullanamıyorum diye :(