Ayseyucel Ben eskiden kan kustum kızılcık şerbeti içtim diyenlerdendim ama bu hamilelikle mi alakalı herseye “kocaile olur olmaz herseye” ağlıyorum. acaba hamilelikten mi yoksa cidden ağlamam gerekiyormular bile başladı 🤔 sizede oluyormu? 📌 buarada alakasıda yok ama E BEBEKTE inanılmaz indirim vardı bugün koşun gidin alın ❤️❤️❤️
Ayseyucel Ftmnr38_ mesela 5 al 4 öde badylerde... Bebek bezi aldım çok iyi fiyattı... Havlular gzl düşmüştü