Arkadaşım senin gördüğünü bizde görüyoruz, burada her ay test yapıp bebek bekleyen bir sürü arkadaşımız var yani 2 çizgi olmasına rağmen hamile miyim diye sorman çok saçma değil mi? Bariz belli olan pozitifi de sormak çok anlamsız
Hayırlı olsun bu arada sağlıkla alın kucağınıza