Kızlar merhaba 36+2 haftalık hamileyim ilk doğumum sezeryan oldu bu da sezeryan olacak dün gece sancım oldu şiddetli 1.5-2 saat kadar sürdü acilden doktora gittik fakat hastaneye gidince sancım durdu nöbetçi doktor rahim ağzı yumuşaman var sancı çekmişsin belli dedi birde aynı hastanede kendi doktorum gebelik takibimi yapıyordu herşey normaldi bebek gelişimi vs bu doktor bebek 34-35 haftaya uyumlu gelişim geriliği var dedi nstde sancım da çıkmadı bu arada ama kendi doktorum herşey normal derken bu doktorun böyle demesi kafamı karıştırdı rahim ağzında yumuşaman da var diyince korktum sizce neden böyle olmuş olabilir ?