Hamisko_ Selam annelerimiz ve anne adaylarımız, bu test için Eurofins ve Panorama arasında kaldım. Lütfen bilgilerinizle aydınlatır mısınız? Hangisini, neden seçmeliyim? Teşekkürler🫶🏼
busrasabahh Merhaba, doktorum bana genoks ve cellfy önerdi ama bende sonuçların yurtdışında bakılması taraftarıyım. Karar verebildiniz mi ?
Hamisko_ busrasabahh eurofins e yaptırmaya yakın gibiyim. Bugün net karar vereceğim sizi bilgilendiririm 🫶🏼
AsyaMete2021 Hamisko_ Siz bilirsiniz ama yaşadığım durumu paylaşmak istiyorum. Fetal DNA testimi Eurofinse yaptırdım ve çok nadir görünen 5.kromozomda delesyon saptandı. Ölüm gibi bir şeydi yaşadıklarım. Doktorum bu hastalığın ağır zeka geriliği yaptığını ve daha önce hiç bir hastasında karşılaşmadığı bir durum olduğunu anlattı. Amniyosentez önerdi yaptırdık ve 1 ay sonra sonucumuz temiz geldi şükür ki. Nasılsa bir şey çıkmayacak içimiz rahat olsun diye yaptırdığımız fetal dna testi bize 1 ay boyunca dert yarattı ve bebeğimde olmayan bir hastalık saptadı. Bu firmayı kendiyakınlarım da dahil kimseye önermemeye karar verdim. Umarım en doğru yere karar verirsiniz 🌸
Ayse0575 Meryykb01 ben yaptırdım sonucu yanlış çıkardılar ve çok fazla şikayet var 1 ay ağzımızdan burnumuzdan geldi yurtdışı diye kandırıyorlar oysa ki Ankara’da yapılıyor genoksun testleri
PinkBerryy Panaroma en iyisi en iyi sonuç için zaten Amerika’ya gitmesi önemli, detaylı ultrasonda perinatalogum da iyi bir firmaya yaptırmışsın demişti.
Meryykb01 PinkBerryy panoramada 2 defa yaptırmama rağmen sonuç alamadım daha sonra yurtdışı sitelerinden kontrol ettiğimde binlerce şikayet okudum tr de panorama pek yaygın olmadığı için şikayet görülmüyor burda da oraya yaptıranlardan şikayet görebilirsiniz çok az kişi yapmış olmasına rağmen
Meryykb01 Ayse0575 bana Ankara’da yapılıyor dediler hatta o firmanın özelliği yurtdışından tr ye gelen ilk firma olarak bilinir..bende panoramaya yaptırmıştım 2 ay boyunca sonuçsuz kaldım
Hamisko_ AsyaMete2021 ayy çok geçmiş olsun çok şükür temiz sonuçlar almışsınız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🫶🏼🫶🏼🫶🏼 hangi il ilçeden yaptırdınız acaba 😞 ben de eurofins e Pazartesi kan vereceğim…. 😓
AsyaMete2021 Hamisko_ Çok teşekkür ederim. 1 ay boyunca ciddi manada çok mutsuzdum çünkü ilk gebeliğimde genoks firmasına yaptırdığım fetal sonucum temiz gelip, bu kez pozitif gelince karalar bağladım. Demek ki bebeğimde sağlık sorunları var yoksa neden böyle bir sonuç çıksın ki diye düşünmekten kafayı yemek üzereydim ki amniyosentez sonucum temiz çıkınca dünyalar benim oldu. İstanbul Ümraniye semtinde evime gelerek kan aldırdim. Hatta temsilci olan Birsen Hanım sonuçtan sonra hiç bir şekilde iletişim için aramadı sonuçla ilgili geri dönüş yapmadı. Doktorum detaylı bir şekilde durumu anlattı. Herkeste olacak diye bir şey yok ama yalancı pozitiflik yaşama ihtimalimiz fazla bu firma ile .
Hamisko_ AsyaMete2021 ah çok üzüldüm yaşadığınız durum için, çok şükür ki sonrası güzel olmuş. ben de istanbul ataşehir tarafındayım. Fazlaca gergin bir süreç bu sonucun çıkması için beklenen süre vs 🥴 yakın zamanda mı yaptırdınız acaba
AsyaMete2021 Hamisko_ Çok teşekkür ederim geçti çok şükür. Eylül sonu sonucum çıktı. Ekim ayı başında fetal DNA riskli geldiği için doktorum amniyosentez istemişti. Ekim ayı boyunca da amniyosentez sonucu bekledik. Dediğim gibi herkeste olacak diye birşey yok tabi ama bu firma beni çok üzdü yıprattı o yüzden yaşadıklarımı paylaşmak istedim.