Kızlar yaklaşık üç gündür gece uyurken ne tarafa yatsam o taraf bacağım uyuşuk uyanıyorum bu büyük ihtimal magnezyum düzenli kullanmadığındandı
Fakat dün öğleden beri adet sancısı çekerken kalçanın üstü bel ağrır ya bacaklarıma vuruyor ağrı ta alt kasıklarıma bi kaç defa vurdu
Bebek hareketleri çok güzel
Enfeksiyon var fitil kullanıyorum ondan olur mu bilmiyorum
Başına gelen var mı