Zeysel76-05 Zeynep6095 ne güzel bir günde gelecek maşallah Cumhuriyet Bayramı ile 🇹🇷 bende bugün gittim bebeğin kilosu ve boyu bir hafta ileride. Şuan 39+0ım. Boy ve kilo 40+1 gözüküyor. Nstde çok sancım çıktı. Doktor eğer açıklık varsa yarın hemen yatışını yapalım dedi. Ama açıklık olmadığı için bir hafta daha bekliyicem. 40+1 de gidicem.
Zeynep6095 Zeysel76-05 ya evett günü de ne güzel denk geldi valla bebişle bayram bizim olcak 🥹😁 inşallah güzel kolay geçer ya benimde ilerdeydi bi hafta doktor küçük bi bebek degl çok iri de degl dedi açlma 2ydi dün gece yne nişan geldi inşallah ilerlemştr inşallah güzel geçer canım dua et ❤️
Ozlemkubra BirAskMasali1323 bende zayıf benek olduğu için 38de deneriz demişti ama 40 haftaya geldik o zmana yatış verdi doktorum suni sancıyla başlattık doğumu. İki gebeliğimdede aynı oldu hiç sancım yoktu suni sancıyla başladı
Zeysel76-05 Ozlemkubra açıklık var mıydı sizde? Bende 0 açıklık. Herşeyi denedim 36.haftadan beri. Ananas, hurma, ahududu yaprağı çayı, günlük 1 saat yürüyüş pilates. Hiçbiri işe yaramamış galiba 😀
Zeynep6095 Zeysel76-05 çubuk tarçın kaynat bide iç canım oda etki edyo dyolar dün içtim bugun de içicem ne varsa 🥹
Ozlemkubra Zeysel76-05 bendede 0 açıklık vardı 40+1 di yatış yapıldı yine açıkoık yoktu sadece rahim ağzı yumuşak dedi doktor