Nasılsınız? Nasıl gidiyor? Sizlere kaç gün kaldı uygulamaya göre🥰
Biz dün 38 haftalık olduk bebeğin hareketleri hafifledi gibi sabah hiç hareket etmedi akşam saatlerinde baya aktifleşti. Karnımda sürekli kasılma var iki kat yürüyorum taş gibi oluyor. Bazı günler kalça ağrılarım oluyor hem regl olacak gibi hafif ağrı. Kafasını baya aşarda hissediyorum. Biraz heyecan var acaba ne zaman doğar diye tabi korkum da var ilk bebeğim ve beni neler bekliyor bilmiyorum 🫣