Ecemo Kızlarrr günaydın 39 haftadayım karnımda regl olacak gibi hafif bir ağrı var yoğun bir akıntım oldu belli belirsiz çok çok az bi pembelik geldi ama onun dışında hiç bişeyim yok ne yapmalıyım
Annelikmghb Ecemo galiba senin nisan olayı gelmis sancılarını takip etmelisin 3 dk ya bir geliyorsa kasilma dogum olacak
Birisi00 Ecemo Doğum sancısı seni yerinde durdurmaz. Regl sancısı gibi değil yani. Nisan gelmiş olabilir. Nisan gelince de hemen doğum başlamıyor