sevdasevda hastaneden hastaneye değişiyo o sanırsam bende devlette yaptım doğumhaneye tek giryorsun sancı odaları 2 kişilikti en fazla tek kişilikte vardı doğumu kapalı küçük oda var oraya aldılar perdeyle yanyana kimseyle doğum yapmıyosun yani yan odadaki kadının sesini duymadım ben mesela güzeldi ailen giremiyo olmasınıda istemezdim zaten beni o şekilde kimsenin görmesini istemezdim sezeryana aldırırdım kendimi 😂iyikide yoklarmış bebişimle hemen ailemin yanına götürdüler bekledikleri alana ailem gördü odamıza indirdiler herkes odamda tekrardan yanıma girdi 2 saatlik görüş saatleri oluyo zaten canım