Nur67 canım ben aşılama yapılcak diye gittim eskisehire esogü bende her muayene icin ücret ödüyodum , 4 ayda aşılamaya bile geçilemedi her gittiğimde sinir olup ağlayarak döndüm , özele gittim 3 gün sonra regl olucaktım direk regl oldugum gibi basladım çok şükür hamileyim , olucagı varsa bile olmazdı eskisehirde