4 ay safra kustum. Günde 10-15 kez sonra safra kesildi yediklerimi kusmaya başladım. Hatta bi gün acillik oldum 1lt den fazla kusmuşumdur. Bir insan vücudu bu kadar safra üretir mi nasıl bir şey diye düşünüyorum hala.Gastroenterolojiye bile gittim çok safra kusuyorum diye safra kesesine kan tshlili, ultrasonla bakıldı bi sorun yok dedi. İkiz gebelik ve hamilelik reflüsü dediler. Maalesef hiç bir ilaç kusmamı kesmedi. Sizin inşaAllah çabuk geçer zor bir süreç