Humeyra_38
Bana da gebeliğin 21. Haftasindan beri tansiyondan dolayi yüksek riskli hamilelik teşhisi kondu ( gebelik zehirlenmesi riski)ve erken doğum riski benim kilomda 58di bence kilo ile ilgili değil. Ben tuz ilk başlarda hemen hemen tamamen bıraktım,fast food,yağlı şeyler çok tatli şeyler hepsini bıraktım. Sekeri sadece meyveden sağlamaya calistim arada kaçamak yaptim tabi. Şu an 33+5′iz doktor hala riskte olduğumu söylüyor ama azaldığını söylüyor. Beslenmenize dikkat edin saglikli beslenin ve çok uzun süre açkalip agir yemekler yemeyin (ben bundan dolayi çok kez fenalastim)o yüzden küçük öğün ve sık sık yiyin.İyi düşünün iyi olsun bana 34 te bebeğini alabiliriz demislerdi ama şu an öyle bir şey yok her şey yolunda şükür. Rabbim sağlıkla kucagimiza almayi nasip etsin.