Serpilyavuz İnşallah hepimiz için hayırlı doğumlar olur. Ben de hastanede heyecandan hemen doğurmuştum.😅 herkesin farklı olabiliyor. Evde hareket alanı daha rahat evet ama hastanede hemşire ve ebelerin tavsiyeleri de çok önemli bana eğil kalk gibi egzersizler verdiler, sık sık takip ettiler, beni duşa soktular. Şehir hastanesindeydim ona rağmen gözleri hep üstümdeydi.
Yanında onlar olunca daha rahat hareket ediyosun bence. İnşallah kurtulur hayırlısyla