Myworlddd Kızlar dün akşam yapmıştım sabah testi açtım baktım bu şekildeydi kuruma çizgisimi sizce 
Masalceylan Myworlddd ilk beş dakika doğru sonuç verir kuruma çizgisi olabilir çünkü akşam yapmizsiniz
MiracAlpinveUmutunAnnesi Myworlddd İlk 5 dk önemli olan. Sizde akşamdan yaptığınız için kuruma çizgidir muhtemelen 😊 Ya testi tekrarlayın yada kan verin en doğru sonuç kan aslında ❤️
iremakdeniz Myworlddd asla umut vermek istemem ama ablamda sizin gibi regl olmayınca test yapmış negatif görünce adet söktürsün diye çaylar içmiş sabahta çöpü dökerken bakmış pozitif tekrar yapmış oda pozitif ve 3 aylık şu an 🤭
Myworlddd MiracAlpinveUmutunAnnesi reglime iki gün var bir testim daha var onu yapsam mı diye düşünüyorum
MiracAlpinveUmutunAnnesi Myworlddd Bekleyin regl olacağınız gün de yapabilirsiniz yada şimdi yapın ama negatif çıkarsa üzülmeyin daha reglinize 2 gün varmış
Myworlddd iremakdeniz yapıcsm 2 gün sonra tekrar hayırlısı olur inşallah 😊 Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
Deletedmom_109 Dün ben de bu markada kuruma çizgisi gördüm böyle değil gri çıkıyor sizinki biraz kırmızı bi çizgi
Basakcim Myworlddd kuruma çizgisi gibi görünüyor testte sararmış zaten. Elinizde varsa başka test tekrar deneyin sabah ilk idrarla