İlk çocuğumda kasılmayla hastaneye gitmiştim. Nişan ya da su gelmesi olayını yaşamamıştım yani. Hastanede olmuştu. Şimdi 39+5 oldum. Dün gece 2 gibi nişanım geldi. Sonra biraz biraz kasılmalarım başladı. Belime de vuruyordu. Sonra 10 dakikadan fazla gelmemeye başldı ben de uyudum. Sabah namaz Zamanı lavaboda yine nişanım gelmişti. Hareket de biraz var. Şu an ne yapayım bilemedim. Kasılmaların tekrar gelmesini bekleyeyim mi ? Açılmam olmuşsa ama kasılmam yoksa suni sancı mı verirler acaba ?