Momma
Ben de çok hasta oldum ve daha erken zamanlarda sanırım 15 ya da 16. Haftalarda. İki kere de antibiyotik kullandım, bir seferinde de hastanede yattım 8 tane karışık parol, vitamin, dışarıdan iğneyle ne verdiler bilmiyorum hepsini içtim. Çok şükür bebeğime bir etkisi olmadı zaten hamilelikte kullanabileceğin antibiyotikleri veriyorlar. Yine de kendi doktoruna danışabilirsin kullanmadan. 👍🏿