Mirmirsu bebek toplanmasıyla sancıyı ayırt edebilirsiniz. Benim bebeğim de çok hareketliydi 37+3 de sancıyla gittim hastaneye. Toplanması kasılması sıklaşmıştı. Ama tam bikini bölgesinin biraz üstünde bir ağrı,acı hissetmiştim ve ilk kez orada bir ağrı vardı. Kasıklarım belim hep ağrırdı ama orada ilk kez olmuştu . Bir de büyük tuvaletim varmış gibi hissediyordum ıkınma ihtiyacı duyuyordum ama bir şey yoktu. Hastaneye gittiğimde 1 cm açılmam vardı. Birkaç saat sonra da doğurdum zaten.