Mrvaydn18 Deneyimli annelere sormak istiyorum öncelikle hiç bilmediğimi belirteyim. Yeni doğan bebek için park beşik mi daha kullanışlı yoksa baby plus 6 fonksiyonlu ana kucağı tarzında ürünler mi kullanışlı ya da her ikisi de alınmalı mı 😊 ana kucağını çoğu arkadaşımda görüyorum bebekleri genellikle onda yatıyor 3 4 aya kadar bilemedim çok acemiyim 🙊
Omaraysegul Mrvaydn18 ben park besik kullaniyorum cok memnunum.. kademeli zaten ilk aylar ilk kademe kullaniliyor rahat oluyor sonra asagi indirilip kullaniliyor 3 4 yasa kadarda kullanilabilir rahatlikla