Melissssa Bebeğim 2 3 dkya bir kendini top gibi yapıyor karnımda sertleşiyor taş gibi oluyor bütün gün böyle ve çok sık yaşıyorum erken doğum riski var ilaç da kullanıyorum ama nolacak bilmiyorum bıktım artık her hafta ayrı bir sorun çıkıyor başıma 😣
Denizaliela Melissssa ben de 34. Haftadayim ve gun de 8 10 defa bebegim saga sola ya da Yukari dogru kendini dayiyor. karinda sertlesme de o ayri zaten tas gibi oluyor. Onu da yasiyorum. Yarin doktora soracagim bakalim. Ama hareketli bebis o zaman diyorum normaldir herhalde:)
Enesim Melissssa öyle demeyin yine siz üzülür bebişiniz 😞 sancılarınız vardır belki sık sık oluyorsa bi gidin hastaneye isterseniz
arbustoo Melissssa iki gundur bu yuzden hastanede yatiyorum sakin ihmal etme serum ve ignelerle cok sukur duzelmeye basladi kasilmalarim
Selento Bende 34+3 haftalığım bendede var aşırı sertleşme acayip kötü oluyorum bende resmen taş kesildi karnım 😔
Melissssa Denizaliela benim de çok hareketli ama bu sertleşmeler beni mahvediyor nefes bile alamıyorum
Melissssa Melikeeeee evet erken doğum belirtisi hep bunlar dedi ben 29. Haftada ameliyat olmak zorunda kaldım o zamandan beri çocuk strese girmiş herhalde doktor sıkıntılı küvezde kalır daha çok küçük dedi 2100gr çok canım sıkılıyor ya çok da ağrı çekiyorum napacam bilmiyorum
Melissssa Enesim gittim daha bir hafta olmadı perşembe başka Bi doktora gidecem şimdi ben de üzülüyorum ama çok yoruldum inan hayatımı bezdim şu 8 ayda başıma gelmeyen kalmadı
Melissssa HamidoDemirci evet doğum pozisyonunda şu an kanala da girmek üzereymiş zaten hissediyorum çok aşağıda bebek
Enesim Melissssa çok haklısınız çok zorlu bir süreçmiş hamilelik rabbim yardımcımız olsun inşallah , çok şükür diyelim rabbim bu duyguyu tatmayı nasip etti ya etmeseydi 🙏 inşirah suresi ferahlık verir okumak isterseniz eğer.
Melissssa Enesim hayır hiçbir şey yapmadı hap verdi adalat crono onu kullanıyorum ayrıca magnezyum demir ve imom vitamin içiyorum her gün
Melissssa arbustoo yarın gidecem sabahın 4ünden beri ayaktayım 3 saatlik uykuyla duruyorum bütün gün uyutmuyor sertlikten 😔çok geçmiş olsun sana da