38+5 deyiz. Kızımın gelmeye niyeti yok bence hala. Zaten bende çarşambaya kadar gelsin istemiyorum doktorum il dışında. Çarşambadan sonra hala gelmezse 3-5 güne kadar sezeryana girmeyi planlıyorum. Psikolojim çöktü artık zaman geçmiyo. Biz bide zayıfız en son 2700 dü. Sağlık açısından endişeliyim ama iyi düşünmeye çalışıyorum. Hani daha lohusalık var psikolojimin onu yönetebilmesi için biran önce şu durumdan çıkmam gerekiyor. Sağlıkı ve kolay doğumlarımız olsun inşallah