Ecemom_ Kızlar e nabızda gebeliğim 1 hafta önde gösteriyor neden acaba yarın 16 hafta olucaz 17 gösteriyor
Tomucuk12 Ecemom_ onde gostermıyor gırdıgın haftayı gosterıyor yanı dogru.. ben suan 33+2 deyım 34 gosterıo cunku 33 bıttı 34 haftadayım.
2025z Ecemom_ e nabız da nerden görüyoruz benimde şu an 15+6 ama bu 16 haftalık oluyor sizde kaç diyor
Merve-metin 2025z akıllı asistana tıklayın sağ tarafta 5.ye basın anne karnında bebek resmi var oraya basın çıkıyor