Gul__999 4 saat sonra Allahin iznile ameliyata giricem kizimla kavusucam ama uyku tutmuyor, bu bir problem yaratir mi sizce ?
tugbamommm Gul__999 ilk bebeğimde gece boyu uyumadan gitmiştim hastaneye şükür bir sorun yaşamadım hem ilk ameliyat hemde heyecan derken hiç uyku tutmamıştı 🥹🫶🏻
Handemhmt Gul__999 Bende hiç uyuyamamıştım herkes uyu dinlen diyordu ama heyecandan bütün vücudum titriyordu zorlanmadım da kızım sağolsun baya uykucuydu ama sadece ilk 1 hafta 😂
umrumdadegil Gul__999 hiç problem olmaz sadece sen uykusuz kalırsın canım. Bende pek uyuyamadan gittim doğuma
Serrabade Sonrasında emzirmek için biraz efor sarfediceksin bi kaç saat uyuman lazım. Sağlıkla al kucağına inşallah
Ayno9798 Bende cuma günü Allah nasip ederse doğuma gireceğim tarih aldığımız günden beri her gece bu saatlerde uyanıyorum ve daha uyuyamıyorum heyecandan 🥹 Allahım yardımcın olsun sağlıcakla al kucağına inşallah
BirAskMasali1323 Gul__999 Benimde 40+6 haftalık kontrole gidicem bugün belki yatişim yapılır benide stresten heyecandan uyku tutmadı sizin planlı en azından Benim normal doğum ve devlet hastanesi olduğu için plansız gelisicek hersey rabbim sağlıkla sihhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah güzel pozitif doğum hikayeleri yazmak nasip olur 🥰