Merhaba güzel annelerim size bir şey danışmak istiyorum benim doğumuma 1 ay kaldı ve hamileliğim süresince içimde hep bir ölüm korkusu vardı hala daha var ama bu kendim için değil kendi annem babam ablam ve eşim için geçerli onlara bir şey olursa ne yaparım diye düşünüyorum ve bu sürekli aklıma geliyor pek normal bir durum olduğunu düşünmüyorum bu hamilelik sürecinde onlara bağlılığım daha fazla arttı ve her seferinde Allah’a dua ediyorum onlara uzun ömürler versin diye içinizde bu durumda olan var mı acaba yoksa tek anormal ben miyim merak ettim 😣