Altin23 ben çok araştırdım doğum paketi uygun diye hiç tavsiye eden olmadı. Denemek için gittim, memnun kalmadım, ucuz diye paket alan birine denk geldim sordum hiç memnun deiilmiş. Doktor tanıdığıma sordum doğum kaynaklı sorun yaşıyıp ordan giden çok yenidoğan olmuş, gitme dedi. Orayı direk eledim.