Meltemm21 anonimhamis 37+5 olduk doğsun diye artık yapmadığım hareket kalmadı belimde sürekli bir adet ağrısı ve vajinamda sürekli bir baskı var
Elfakcy anonimhamis vala bende de tık yok geçen hafta doktor bol yürüyüş hurma ananas ve ahududu çayına başlattı yani bütün tuşlara basıyoruz şuan😅 fakat bi gelişme yok sanki 40 41 de doğuracakmışım gibi
Dog-mom Bizde an itibariyle 38 olduk.🥳 Hareketleri vajinama baskı yapıyor dünden beri sanırım aşağıya iniyor. Perşembe günü planlı sezaryen olacağım bakalım, çok heyecanlıyım 🙈😄
anonimhamis Dog-mom aaa öyle mi bende yarın kontrole gideceğim nst çekimim var bakalım ne olacak 😘🥰🙏🙏
anonimhamis Meltemm21 size de az kalmış yakınmış günümüz belirti olarak bende sadece ishal var şuanlık ishal olunca doğum yaklaştı derler ama su gelmesi vs yok sadece tuvalete çok fazla çıkıyorum be hareketlerim çok yavaşladı
Ayno9798 Bende tam 38 haftalık oldum 🥹 Allah nasip ederse cuma günü planlı sezaryen olacağım çok heyecanlıyım 🥰🤲🐣
betyy16 Bende de hafif acı dışında hiçbir belirti yok 38 olduk bekliyoruz. Ama 3 4 gündür kusuyorum bunun doğumla ilgisi var mıdır?