Kızlar acil bakın 39+5teyim normaldede cok tuvalete çıkıyorum ama bugün cok sıvı tüketmediğim halde wcden cikamiyorum tam kalkicam afedersiniz idrar devam ediyo idrar mı onuda anlamadim bebek her basini hareket ettirdiginde wc kosuyorum son 2 saat içinde 10-15 kere falan gitmisimdir hemende cikamiyorum ufak ufak gelmeye devam ediyo su sızdırıyor olabilirmiyim yoksa bebek baskı yaptigi icinmidir