33+3 haftalık gebeyim 2 gündür bebeğimin hareketleri azdı doktoruma danıştım bi nst çektirmem gerektiğini söyledi gittiğim hastanede ilk önce ultrasonla baktılar ve amniyon sıvısının azaldığını söyledi ve çok suyumun geldiğini çok fazla anlamadım çamaşırımda bi ıslaklık vardı ama tahmin edemedim nst ile ilgili pek bişey söylemediler yarın da kendi doktoruma çıkıcam sizce ne olabilir hiç başına gelen oldu mu beni neler bekliyor 🫣😣