Merhaba ben daha önce sezaryen oldum sancı çekmedim ama 7. Ayımda erken doğum sancısı başlamıştı sabaha kadar farkında olmadan sancı çekmiştim eşim nöbetten gelince iyi olmadığımı bi dr gidelim demeyle gittik ki doğum sancısıymış sonra müdahale ettiler ama doğum sancısı düzenli aralıklarla olur deniyor yada siz bi dr acile görünün ne olur olmaz