Ekimin 7 sinde regl oldum kızlar 4 gün gecikti ve sadece 3 gün regl oldum gebe olmadığımı düşündüm 27 Ekim gecesinde çok az pembemsi bir kanamam oldu sabah uyandığımda hala devam ediyordu ağrım 2 adet gebelik testi aldım ikisi de testi yaptıktan sonra 1 dakika geçmeden pozitif çıktı ama sancım geçmediği için doktora gittim kan verdim hcg 1600 çıktı ama keseyi görmedi kanamam hala devam ediyor ve yarın tekrar kontrole çağırdı sizce neden kanamam var ve keseyi göremedi evleneli iki ay oldu ve ilk defa böyle birşey yaşıyorum kafam çok karıştı daha önce böyle birsey yaşayan varsa deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim kızlar ❤️