Aranızda var mı benim gibi ? İkinci hamileliğim, ilkinde aslında çok güzel 12 kilo vermiştim ama ipin ucunu kaçırınca geri aldım. Boy kısa olduğu için güncel kilom 70. Tabiki sağlık önemli kilo bu alınır verilir ama ilk doğumda 20 kiloya yakın kilo aldığım için bundan korkuyorum. Aranızda yüksek kilo ile hamile kalan var mı ? Kaç kilo aldı? Doğumdan sonra kaçı gitti ? Gelin dertleşelim yoksa ağlayacağım çok kafama taktım 🥲