Mamacita_1 Arabanın kapısının köşesine çarptım tam göbek deliğimin yanını doktorumu aradım bişey olmaz dedi ama elimle dokununca bile acıyo hala çok korkuyorum😿 yaşayan var mı benzeri bir durumu?
Hilalvt Mamacita_1 bencede içini ferah tut evet açıyorsa endişelenmen normal ama o zaten bir kesenin içinde o korunuyor bir sorun olmaz gibi düşündüm ama içine sıkıntı yapacaksan bi doktora git yarın
Iraz Mamacita_1 Mamacita_1 aynısı başıma gelmişti ama biraz küçüktü bebeğim ah şu araba kabilari tezgahlar kapı kolları bana da birşey olmaz demişti doktor ama benimki anlık agriyip bir kac dk sonra gecmisti içini ferah tut suyun içinde o suyun gelmezse hareketi varsa bişi olmaz inşallah kontrolünüz ne zaman
Neferut Mamacita_1 derinin 7 kat altında kesenin içinde merak etmeyin öyle küçük darbeler bebeğe zarar veremez içinizi ferah tutun ☺️
Nazan_Sarenaz67 Bebegin kımıldamasına dikkat et kımıldaması normalse birsey olmaz Doktorun birsey olmaz dediyse olmaz insallah Sakin ol bebeğine de geçmesin stres Geçmiş olsun canim
Mlsaa99 Bebisler kesenin icinde cok guzel bir sekilde korunuyor birsey olmamistir ama sen yine bebegin hareketlerini say gun icerisinde
Iraz Iraz az kalmış canım bende haftaya gitmeyi düşünüyorum Rabbim korusun evlatlarımızı hala ağrıyor mu
Mamacita_1 Iraz dokununca evet .. ama karnım çok gergin çok çatlak ve hassas diye bu kadar acımıştır diye düşünmek istiyorum bir de orda zaten bebeğin poposu varmış
Iraz Mamacita_1 birşey olmaz inşallah canım benim sağlıkla kucakla bebegini inşallah için rahat etmiyorsa yarın devlet hastanesine filan gidebilirsin hareketleri düzenliyse kaygılanma hiç