Kızlar iki yaşındaki oğlum elini yaktı sıcak çay döküldü ama 2-3 saniye sürdü direk soğuk suya tuttum biraz da buz koydum yanması geçsin diye çok şükür kızarıklık ve su toplama olmadi evde hiçbir şey yok pişik kremi sürsem acaba rahatlatır mı şuan su toplamadi ama sabaha kadar toplamasına engel olur mu