Ayse0575 Kızlar kabin sistem bebek arabası mı kullanışlı, travel sistem mi? Bugün mağazaları gezdim travel sistem arabalar çok ağır ve belli bir kilodan sonra zorlayacak gibi duruyor. Neyi tercih edeceğimi bilemedim tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi?
atesnzm Ayse0575 ben travel sistem aldım benim aldığım marka hiç ağır değil baya kullanışlı bana göre. doğduğunda tecrübe edeceğimm
saadetasln Ayse0575 Bende baya baktım hatta sipariş ettim geldi geri yolladım sonra mağaza gezdim biraz benim için hafif olması en önemliydi 😅 pierre cardin karma plus a karar verdik en son 15 kg a kadar taşıma kapasitesi var ve tekerleri küçük çok rahat hareket ediyor travel sistem daha kızım doğmadı ama şimdilik en beğendiğim o oldu ☺️ tavsiye ederim
e_blue_sky_a Ayse0575 arabanız varsa güzel bir oto koltuğu alırsınız. Pusetli almanıza gerek yok. Kaliteli kabın boy çift yönlü güzel bir araba alın. Ama arabanız yoksa oto koltuğu şansınız olmayacaksa Pusetli lazım olacaktır. Kraft kenya hem Pusetli hem çift yönlü dönüşleri çok iyi ama salınımı oluyor gerçi tüm arabalarda oluyormuş diye duydum. Civilden aldık
rosatue Ayse0575 Cybex düşünür müsünüz? Onun katlanır bebek arabaları çok hafif. Adaptör ile puset de takılıyor. Benim 3. Arabam. Travel pişmanlıktır.
Nazan_Sarenaz67 Bağı neo2 aldık biz Katlanır çekerek geliyo 8.5 kilo dediler Bel fıtığı var bende birde Özel kızım var rehabilitasyon hayatımızda var haftada 3 gün bunlardan kaynaklı Bagi neo2 tercih ettik
Ayse0575 Nazan_Sarenaz67 bunu görüyorum sürekli. Bende prego solo denedim bugün çok rahattı. Bazı arabalar var 15 kilo sadece arabanın kilosu e çocuk büyüyünce kilo alacak e çocuğun kilosu eklenecek arabayı itmek çok zor gibi geliyor bana. Bu bahsettiğim araba 7,5 kilo idi ama kararsız kaldım çok kafam karıştı. Bu arada Allahım yavrucağınıza şifasını versin 🤲🏻
Minigiim-vebenn52 Kabin de alsan ppusette taşıyorsun yani travel de alsan iskelet ve puset taşıyorsun bana göre aynı hafif travel de tercih edilebilir en önemlisi çift yönlü olması buna dikkat et
Karkar Bende bagi neo 2 tercih ettim diğer arabalara kıyasla daha hafif ve katlanması kolay olduğu için uzun vadede daha kullanışlı olacağını düşünüyorum
Nazan_Sarenaz67 Ayse0575 teşekkür ediyorum hepimiz sağlıkla kavuşalım çocuklarımıza Arkadaşım kullanıyordu çok memnundu hatta onun 4 yaşındaki kızıyla ben arabayi kullandım öyle karar verdim
Nesonunbeybi Bu aralar etrafımdaki annelerin hepsi sözleşmiş gibi Doona marka bebek arabası kullanıyor ve çok memnunlar bende sanırım onu alıcam
Ayse0575 Nesonunbeybi doona bana çok alçak geldi ya bilmiyorum kullanış olarak sevemedim ben o arabayı
Ayse0575 e_blue_sky_a şuan arabamız yok maalesef inşallah onuda yakın zamanda alacağız ama bebek doğar onu alana kadar mecbur puset almak zorunda kalacağım sanırsam. Kabin arabalar gerçekten hafif rahat 1 yaştan sonra mağazada tanıştığım tüm anneler kabin boya geçiyoruz genelde ağır araba alma işkence dediler hafif al en baştan araba değiştirmek zorunda kalma şeklinde yorum yaptılar bende kararsız kaldım
e_blue_sky_a Ayse0575 civilde kraft modellerine bakın hem pusetli hem de hafif çift yönlü hepsi Bi arada civil kraftin tüm modellerine mevcut. Dönüşlere dikkat edin. Puseti kenara koyup orijinal arabanın üstü vs tam kapanıyor mu ona bakın
Ttr5 Bana da bütün arkadaşlarım kabin boy almamı tavsiye ediyor kullanım açısından daha rahat olduğu için birde arabada yer kaplamıyor çok ama marka model karar vermedim henüz
Ayse0575 Ttr5 bi çok markaya modele baktım prego Oslo’yu çok beğendim ama çift taraflı değil. O da çok sorun olur mu bilmiyorum