Geçmeyen enfeksıyon yaşıyorum neredeyse 3 haftada bır fitil kullanıyorum. Gynomax kullanırdım geçen ay degıstırdık tekrarlayınca doktor donaxly verdı lekelenme yaptı kestık. Tekrar enfeksıyon durumum başlayınca yesıl topak akıntı gynomax kullanıyordum bugün 2. Kullanmışım oldu ayağa kalktıktan sonra akıntı içinde nokta kadar pembelık gördüm ve yanma yaptı fıtıl normal mı enfeksıyonu mu atıyorum geçen ay doktora gıttıgımde normaldı tahrıstı. Doktor bu sefer devam etmezse gelme muhtemelen fıtılle geldıgı ıcın enfeksıyonu atıyorsun devamı gelır rahımden gelse sorun yok yarında kullan kes dedı. 29 haftalık serklajlıyım devamı gelmedı ama endıse de ediyorum geçen ay çok lekelenme olmuştu ama fıtıl ve enfeksıyon kaynaklıymıs zaten fıtıl kullanırken yaşıyorum bu durumu genelde