neeslinurr yaklaşık 3 ay önce doğum yapmış lohusa sendromunu dibine kadar yaşamış gazlı ve kolik bebek annesi olarak yazıyorum. Geçiyor 🙏🏻 benim doğumumdan sonra eve gittiğimiz de kayınvalidem görümcelerim bir sürü insan kaynıyordu ev bir de oğlum çok gazlı asla durmayan hep ağlayan bir bebek olduğu için lohusa depresyonunu dibine kadar yaşadım.
Emziremedim mama verdim sütüm yetmedi ilk zamanlar, su an yetmeye başladı mamayı bıraktık… yani kısaca bocalamak çok normal doğal. Tavsiyem etrafınız da gereksiz kimseyi bulundurmayın diğer söyleyeceğim sey de sabır , sabır, sabır… tüm yeni annelere sarılıyorum hepsi geçecek ♥️