Kızlar doğum yapalı 12 gün oldu kaç gündür yazacağım ancak fırsat bulabildim ben boyu kısa ve bebeğim büyük diye normal doğum yapamazsınız denilen birisiyim 39+4 sabahı beni uykudan uyandıran bir ağrıyla uyandım saat 8.30 civarıydı öncesinde doğum belirtisi hiç yaşamadım ne nişanım geldi ne de suyum. O sabah sancıyla uyanınca evde 12 saat kendi sancımı çektim sancıyı çekerken pilates topunda zıpladım ve merdiven inip çıktım en son sancım nefes kesecek ve hareketsiz bırakacak hale gelince devlet hastanesine gittim ve nst bağlandı sancılarım düzenli olarak devam ediyordu ilk kez alttan açıklık bakıldı ve 4 cm açıklığım vardı yatışım verildi doğum odasında bir kaç saat sancı mı çektim 6 cm açıklığa ulaştığımda bana alttan müdahale edildi tekrar sonrasında ıkınmam istendi ve o sırada bebeğin saçı gözüktü tam açıklık sağlanması için çok az suni sancı aldım ve bir kaç ıkınmada bebeğim kucağıma geldi ❤️🥹 sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz 😊