sevcnnn9 aynısını yaşadım hatta hafif kanamam vardı regl olcakmışım gibi ağrılar çok korktum daha öncede kaybım olduğu için maşallah gayet iyilerdi kasık ağrısı normalmiş yerine yerleşmeye çalışıyormuş hafif kanamalar bile normalmiş doktorunuzla iletişimde olun ama bana normal olduğunu uzun zamandır hormonların değiştiği regl olunmadığı için olduğunu söyledi