Bugün şehir Hastanesi’ne gittim geceden beri kahverengi akıntı vardı birazda sancı açılmam daha başlamamış suyumda gelmemiş doktor eve gönderdi şimdi 5 dakika da bir belime sancı giriyor normalde çok dayanıklıyimdir ama buna dayanamıyorum 39+4 tekrar hastaneye gitmeli miyim