36+5 haftalık hamileyim sabah sancım oldu ve hızlıca 4 cm açıldı sonra birden biri kesildi sancım ve acılmam bu saat oldu yok 3. Doğumum olucak neden böyle oldu anlamış değilim acaba ne zaman devam eder 😭yürüyorum merdiven inip cıkıyorum çök kalk yapıyorum ama yok yok 😭😭 ne zaman doğurucqm acaba burdan sezeryana gitmek istemiyorum 😭