Kdrymz ürtikerde olabilir bnde geçirdim belirtileri böyle sizden başka kimse kaşınmıyorsa uyuz değildir buz tutuyordum ben birde bebek yağı sürüyordum kaşıma kaşıdıkça daha çok yayılıyor ilaç yan etki yapmış olabilir ben ilaçları kestim kaşıntım durdu birde alerji hapı kullanmıştım