Yemekten sonra göz kapaklarımda ağırlık, gözlerimde ağrı, baş ağrısı ve çarpıntı yaşıyorum. 3-4 saat sonra hafifliyor gibi oluyor. Benim gibi olan var mı. Tahlil yaptırdım doktor her şeyin normal seni ki psikolojik dedi ama şüpheye düştüm. Gebe kalmaya da çalışıyorum. Ama bir hastalığım mı var acaba diye şüpheye düştüm.