Kubraalp67 bilgeeS kesinlikle hem uykusuzluk hem de gaz yapıyor bebeklere ben kullanmayı kestim çocuk doktorum başka bir damla yazdı onu kullanıyorum şimdilik iyi gibi. ismi pedia d
Elfelf475 bilgeeS hiç çocuğuma kullanmadım. Hakkında hep şikayet vardı. Oğlum ne gaz sancısı yaşardı ne uyku sorunu. İkincide de asla kullanmayı düşünmüyorum o yüzden
Minigiim-vebenn52 bilgeeS aksine bizimkine uyku yapmıştı 😂 bebekten bebeğe değişiyor deneyerek görün bence üç gün deneyin etki ederse başka ilaç kullanın