kevsergoktas canım doktorun nur cansu Yılmazdi sanırım benim o doktor yüzünden psikolojim bozuldu bebek istiyorduk bna yanlış teşhis koydu rencide ediyodu devamlı her gttigmde abartmiyorum hiç kilon var git kilo ver öyle gel diyodu hamilelik suphesyle gttim yine aynı tavırlar konuşurken suratıma bakmıyor yanında olan asistanı onunda yanında başka birisi sohbet muhabbet gırla yani bişey söylüyorum mesela evet öyle olabilir evet ondandr yani ben mi doktorum sen mi doktorsun kendi kendime birşeyler bulmaya caliyodum resmen polikistik over teşhisi koydu yumurtalık kisti dedi direk çocuğun olmaz olursada zor dedi ne bir folik asit ne vitamin veriyor hiç birşey en sonunda dedim artık gtmiycem sinir sistemlerimi bzdu başka doktor buldum iyiki de bulmuşum polikistik over kistim yokmuş hormonlarım düzgün çıktı sdce tembelik vardı Serçin hanimin verdiği folik asit sayesinde o ay hamile kaldım çok şükür Rabbime.. diyeceğim o ki bidaha o doktora gtmeyin sakın verdignz paraya yazık..