Bu hafta doktora gittiğimde bebek çok aşağıda dedi ve cihazla baş çevresini ölçerken bayağı aşağıda gördü erken doğum riski olur mu ? Rahim ağzından 1 aydır yatıyorum zaten ama bebek bayağı aşağıda demesi korkuttu benim gibi olan ve haftası ilerleyen hamişler var mı ?