gulcin34 Eesraaa34 Kötü birşey duyupta hamileliğimin geri kalanını o piskolojiyle sürdürmek istemem iyisiyle Kötüsüyle o benim içimde var olan bi canlı benim canımdan ondan vazgeçemem . Rabbime emânet ettim sağlıkla kucağıma almamı nasip etsin
Yrdgl23 Ben de çok düşündüm yaptırıp yaptırmamak konusunda istnbulda perinatoloji bölümü yapıyor ikili testi 10 günde anca sonucu aldım. Şükür temiz çıktı ama üçlü test falan yaptırmam zaten ne de olsa bir müdahale şansı yok