Baby_B Saglik ocagindaki hemsirem bu hafta gel yapalim dedi Kadin dogum doktorumda bu hafta yaptirabilirsin dedi Bu haftalarda yaptiran var mi,kacinci haftada yaptirdiniz?
Deroli Baby_B ilk dozu 20.haftamda, 2.dozu 25. Haftada oldum. Sağlık ocağı nasıl denk gelirse o şekilde yapıyor sanırım 😁
Seymanurkurt Baby_B benimde programda 19 haftalık çıkıyor ama doktorum 20 haftalık dedi çarşamba günü yaptırdım bnde 1 ay sonra tekrar gel dediler ikinci doz için ama şunu söyleyim sol koldan yaptırın biraz ağrısı oluyo sağ kolu kullandığımız için 16 haftadan itibaren yapılıyor dedi hemşire
Yprkk Baby_B benim hemşire tetenoz aşısı 20. Haftadan itibaren yapılıyor demişti 24. Haftamda oldum tek doz. 5 yıl önce kızımda iki doz olmuştum bu nedenle tek doz yapıldı.