Cansu-2600 İyi akşamlar oğlum 5 günlük cumartesi günü doktor kontrolümüz vardı gayet iyiydi burnunda hafif bir sarılık durumu var ama çok değil takip et bol bol emzir pazartesi kontrol için çağırdı. Sorum şu yarın doktorada sorucam ama içim içimi yedi bebeğim uyurken emerken vs çok hızlı nefes alıp veriyor sanki böyle saatlerce kosmusta nefes nefese kalmış gibi yorulmuş gibi. Yeni dogdugu için normalmi
Tutaste_ Cansu-2600 benşmde oyle emdiği için nefesi yetmıyo garibime ilk zamanlar oyle oluyo ama sen yınede sor tabi
ZeynepDuru17 Cansu-2600 bebekler doğru nefes alıp vermekte bizden daha iyiler normal kalbi bizden hızlı atıyor o yüzden korkmayın yinede sorun tabi
ZeynepDuru17 Cansu-2600 bebekler doğru nefes alıp vermekte bizden daha iyiler normal kalbi bizden hızlı atıyor o yüzden korkmayın yinede sorun tabi
Leylaaa_46 Cansu-2600 3 ay içinde duzeliyor bir kaç sn hızlı nefes alıp sonra yavaşlıyor . Bende korkuyordum yeni doğan bebek hızlı nefes alır verir demiştir doktorumuz
Tutaste_ Cansu-2600 benşmde ilk panik yapmıyorum kendşmş huylamıyorum çünkü zaman geçmiyxek huylarsam moralım bozulcak. Rahat ol relaxx 😀
KUZUCUK01 Cansu-2600 benim de bebeğim 12 günlük , aynen dediğiniz gibi çok hızlı nefes alıp veriyor morarması filan yok ama ben de huzursuzum bu konuda , birdahaki dr kontrolünde soracağım, bi bilgi alırsanız yazarmısınız
Cansu-2600 KUZUCUK01 Evet morarma benimkindede yok çok şükür sadece böyle çok hızlı alışveriş biurnuntikali bide benimkinin ondan dolayı diye düşünüyorum. Sabah doktora gidicem yazarım sizede