Fatmatev ben ilkinde özele gittim özelde doğum yaptım çokta memnun kaldım şimdi ikili testimi devlette yaptırıp özele geçicem ikili test ve muayene fiyatı arttığı için gebeliğin ilk dönemi gitmedim ikili testten sonraki takibimi özelde devam ettiricem